Monday, November 04, 2013

Mascara One by One - Brown


De cand mi-am schimbat culoarea parului sunt si mai tentata de culoarea maro si uite asa am ales mascara One by One - brown ca sa experimentez. Am prins-o si la oferta de -25% asa ca mi-a cazut foarte bine :) Tin minte ca era sa o mai cumpar o data mai demult, insa casiera de la dm m-a intrebat daca am intentionat sa o cumpar in varianta maro (eram bruneta atunci), iar vigilenta ei m-a facut sa spun nu si sa o schimb cu una clasica - black. Am apreciat faptul ca a verificat cu mine alegerea.

Iata niste fotografii cu genele mele 'maro' :)








Nu mi se pare a fi o mare diferenta intre cea neagra si asta, o observ doar in unele fotografii si pot sa spun ca imi place efectul, mai ales ca ochii mei sunt bicolori si greu scot verdele in evidenta. :)

Sper ca e de ajutor,
Sa aveti o zi frumoasa!




6 comments:

  1. esti foarte frumoasa! arata superb machiajul.pupp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos, dna doctor! :) Apreciez foarte mult.

      Delete
  2. Esti tare frumoasa si imi place la nebunie cum te-ai machiat. Oare ar fi prea mult sa te rog sa-mi spui ce fond de ten folosesti si ce anume ai folosit pe sprancene? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Colorstay - ten mixt - 180 Sand beige - spf 6 (cel nou cu spf 15 nu imi place)
      Sprancenele sunt desenate cu un creion pentru sprancene de la Seventeen, nuanta 06 :)
      Cu drag, oricand. :*

      Delete
  3. Replies
    1. Ceau, draguto! :)
      Din păcate sunt iar intr-o pauza nedorita din cauza unor circumstante independente de mine :(
      Sper sa revin, iar când o voi face, sper sa fac treaba mult mai buna!
      Pusici!

      Delete

Popular Posts

Translate