Monday, April 01, 2013

Farmec Natural

Tot pe rand, am ajuns sa folosesc 3 produse din gama noua de la Farmec.
Primul a fost demachiantul cu galbenele pe care il gasesc foarte tonic pentru ingredientele pe care le are. Face treaba buna si pretul este foarte rezonabil.
Cand am mers la cumparaturi prin Kaufland am dat peste crema pentru conturul ochilor cu argan si pot sa spun ca sunt mai mult decat incantata de ea. A fost 9.9 lei si hidrateaza fara sa imi irite ochii, eu pun crema, nu ma joc si totusi nu imi lacrimeaza ca si de la alte creme. O voi folosi pana la disparitie! :))
Ultima a fost crema hidratanta pentru fata cu argan pentru care m-am dus special la un magazin Farmec, dupa ce ma interesasem pe net ca ar fi cam 10 lei la 50 ml. Vanzatoarea scoate ditai cutia de 150 ml si imi cere 14 lei!!! Am ramas masca si ma pufnea rasul in cursul zilei, cand ma gandeam. 14 lei pentru o crema (e varianta pentru fata si corp) atat de fina, fara parabeni, cu miros placut si intr-o cantitate atat de mare, e mai mult decat o minune pentru bugetul oricui. Mie imi face tenul atat de moale, fin si hidratat cum numai Olay mai reusea - primele 10 minute. :)
Ma bucur sa sustin o companie romaneasca, chiar merita.


2 comments:

  1. Multumim frumos de review si ne bucuram ca iti plac produsele noastre! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Nu aveti pentru ce sa imi multumiti, eu doar spun ceea ce cred pentru ca si alte persoane sa isi faca o idee, ca stiu cum e sa cumperi produse si sa nu le poti folosi. Si eu ma bucur ca imi plac.

      Delete

Popular Posts

Translate