Wednesday, February 10, 2010

Tratament pentru regenerarea parului - Farmec - Gerovital Plant




Pentru cine vrea un tratament eficient, recomand cu caldura setul acesta. Lotiunea contine petroleum, are si parfum, miroase un pic cam puternic, insa merita efortul. Se tine 3-4 ore pe parul uscat, o data/doua ori pe saptamana. Samponul il folosesc de cateva luni si recunosc, cu lotiunea nu m'am dat decat de vreo 3 ori in 6 luni si am deja al doilea rand de pufulet pe frunte. :) Peste cativa ani, parul va fi mult mai bogat, mai ales ca intentionez sa raman la samponul asta. Nu costa foarte mult. Multa bafta si cat mai putin stress, pentru un par bogat si sanatos! ;)

Hair regenerating treatment set u can find in Romania :) Very efficient, fast results, easy to use, not expensive and proved by me ... on me. :)

4 comments:

  1. Aveam parul foooaarte degradat de la vopsit aiurea, imi si cadea cam tare si am apelat si eu la setul asta, acum un an si ceva. NU stiu cat m-a ajutat lotiunea aia nu foarte frumos mirositoare, dar folosesc si acum samponul si masca de par. Super. Nu imi mai cade parul, imi place mirosul discret si natural (unlike those from L'oreal)

    ReplyDelete
  2. Cand am folosit aceste produse mi sa stricat si mai tare parul, nu il recomand.

    ReplyDelete
  3. imi pare rau sa aud asta, Toto!
    Va multumesc pentru comentarii!

    ReplyDelete

Popular Posts

Translate